11 oktober

Den 4 sep skrev jag sist, ja! det var ett tag sen! ;) Det är väll mycket som har hänt antar jag.. Kommer inte ihåg riktigt allt, och har heller inte tid att skriva just nu! Hade bara lust för en mini uppdatering.. Ska upp 9 i morgon för att jobba.. Känns ok.. har börjat gymma nu, och känns faktiskt ganska seriöst.. Har aldrig "gymmat rätt" tidigare så har inte varit så motiverande med gym för min del.. Men nu är jag igång.. Och det här med att äta rätt, jag försöker så gott det går.. Det är verkligen inte det lättaste, och ibland ska man väll ändå kunna unna sig något gott ;) vill ju inte dö av sockerbrist (haha)
Mina systrar fyller även 17 år nästa måndag, så neej har inte glömt er! :p
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0