3 maj

Härligt att äntligen vakna utvilad.. De här dagarna har varit väldigt tidiga för min del ;) Nu kan man bara hoppas..
Igår gjorde jag hela programmet för första gången sedan DM (med nästan allt) vilket kändes både bra och dåligt. Det dåliga var väll konditionen, orken att göra programmet, eftersom att jag har varit sjuk så länge. Och det positiva är väll att det jobbiga är över nu, och att det bara kan bli bättre. ;) "första gången är alltid jobbigast" eller vad man nu säger haha =) Fick dessutom inte ont i min kropp som jag fick tidigare när jag gjorde programmet.. Skönt!
Nu ska jag iväg med nadia till handen för att kolla lite saker, sen ska jag möta upp älskling..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0