allstars is the shiet

Jag vaknade av massa jobbiga borrljud idag hemma hos jojje. Inte alls kul.. Jojje däremot sov alldeles ostört. :P Skönt för honom..

Vi kollade lite på resor på datan, och än vet vi ju inte hur vi ska göra.. Om det blir grekland för vår del? eller något annat.
Skulle ju faktiskt vara kul med något annat också. Men jag skulle samtidigt bli ledsen av att inte åka till grekland. Vet inte vad jag vill än.. Sen hoppas jag ju på sommarjobbet också. Jaja.. Det får man ta senare helt enkelt. ;)

Snart har jag träning också med allstars.. och sen ses vi inte på en vecka? eftersom att det är SM i helgen för vissa.. Jag orkar helt ärligt inte vänta på vårt SM längre.. Kunde det inte bara vara om en vecka? 6 juni är det långt till känns det som.. Men samtidigt vill jag inte att tiden går så fort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0