beautiful

Idag har älskling tatuerat sig.. och jag såg det inte förens nyss.. :p hur fint som helst iafl! (Snart min tur) haha nee men man vet aldrig ju ;) Det är ju fint.. Har alltid varit fachinerad av tatueringar men är inte den personen som "fastnar" om jag ser något snyggt eller typ gör saker och ting så fort något kommer upp i huvudet.. :P Eller vad man nu säger. ;)

Hursomhelst har jag och nadia haft en jätte rolig och mysig dag tillsammans. Och japp, pluggat har man ju också lite.. (inte med nadia då) men jaa.. påpekar att jag är så duktig så..

haha, nu ska jag se alice i underlandet. Har inte varit så jätte jätte intresserad av att se den, men har inte så mycket annat att göra just nu.

Lycka till i morgon bästa eagles..  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0