25/5

Idag har jag och min älskling varit tillsammans i 4,5 år..
Jag har jobbat hela dagen, och vi har inte kunnat "fira" det på något sätt.. Tycker inte det behövs firas stort eller vad man säger heller :p räcker med att fira årsdagar haha.. och inte "halvårsdagar". Tycker helt enkelt bara att det är lättare att säga att man har varit tillsammans 4,5 år tillexempel.
Hursomhelst så hittade jag honom hemma hos mig efter att jag hade kommit hem ifrån jobbet, och han var bara för söt. Jag älskar att titta på honom när jag inte sett honom på ett tag. Som tillexempel nu när jag har jobbat i nästan två hela veckor. :P Han är så fin, och så brun! Vissa har ju spelat fotboll och blivit brunare än dom flesta. Haha, önskar de funkade på mig också ;)

Aja.. hade faktiskt inte så mycket mer att säga. Förutom att det är sista dagen jag jobbar i morgon. Förhoppningsvis. Får ju betalt veckan ut om vi blir klara i morgon. Vilket vi ska bli.. ;)

Eurovision på lördag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0