uppdatering ;)

Ok, nu har det gått några dagar sen jag skrev något.. 

Vad har hänt på sistone?
Vi har fått sol? haha räknas det? :p haha nej men.. jag har pluggat en hel del, eftersom allt ska vara inlämnat nästa vecka.. det är galet vad tiden går fort? Har också varit på MR sweden finalen, där min kusin deltog.. han vann inte tyvär, men men.. roligt att se, vi hade as kul där på karlssons iafl.. där själva tävlingen pågick =) 
Sen har jag väll tränat med mitt underbara lag också.. Allstars is the shit maaan.. ;) Man bara längtar till DM, visst gör vi det? hihi.. 

Och så lite lovade bilder från Prag! 

´
hotellet vi bodde på


påminner lite om stockholm..


utsikten från hotellet..


en bild bara..


jag, asglad att jag står på gräs! haha


jag och älskling i hotellrummet

 
jojje


kaffe och te, frukt och allt möjligt på rummet.. dock bara kaffe på bilden =)


lite av toaletten..


dushen..


the säng..


business loungen.. dit gick vi ofta.. haha!


lite gulligt sådär..


hissen, lite siffror..


innan swimmingpolen, och innan spa :D




lite ljusare version..



jojje hoppade i direkt, för mig tog det 5 min haha


jag kunde inte stå på händer, fick ont i öronen typ, så jojje stog iafl :D



vägen till spa! så mysigt!


doftade oljor och rökelser överallt..



the gym


jojje på flygplatsen.. på väg hem.

Har miljoner bilder därifrån.. men valde några bara..

Nu ska jag först dusha, sen plugga lite! =)

Kommentarer
Postat av: sania claus ★ MODEBLOGG

vad myyyysigt :)

hotellrummet var inrett precis som sheraton i stockholm city ju!! hahahah kolla bilderna ja hade från nyårsafton! sängen e inte samma, men gardinerna och fåtöljerna och glasbordet haha! :)

2010-03-11 @ 00:58:51
URL: http://www.saniaclaus.se
Postat av: Caroline

Fina bilder Stamma! Gillar att du skriver "the bed" haha, what happened there liksom ;O

2010-03-14 @ 21:58:24
URL: http://carrru.blogg.se/
Postat av: stamma

sania: jaa de kanske påminner lite.. hehe =)såg era bilder från paris.. as mysigt också.. kul att du också fick träffa en förebild ;)



carro: snusk!! ja har inte ens tänkt så långt hahaha..

2010-03-14 @ 23:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0