Guld + Mvp

Mitt internet funkar fortfarande inte, och de från comhem säger att vi ska få det i morgon, så jag HOPPAS det!

Hur som helst.. Som alla säkert vet vann vi ju DM GULD och MVP igår.. Alla våra lag tog guld den här helgen, plus eagles MVP på lördan, och vårt MVP på söndan.. alldeles för bra för att vara sant helt enkelt!

ingen ornding på bilder, la bara upp några! =)
 


vi och juniors



vårat


sofia och lejla


sofie mickis och agge


efter tävlingen i kista gallerian.. vi skulle fota oss på spegeln i taket :D


liiv lejla och jag


chilllll =)


segermiddag liiv, jag och lejla igen..


resten av älskade laget på segermiddan, jonna smaaarriigt va


älskade coahes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0