godnatt

Idag under dagen åkte jag till haninge centrum och mötte jojje, det var jätte länge sen vi möttes där? Jag köpte lite saker som jag behövde, och han klippte sig när vi väll var där.. Efter klippningen åkte vi hem till jojje lite innan han skulle iväg på träningen. Och hemma hos honom testade jag en maskin som hans mamma har, som ger stötar på musklerna, och det hjälper om man har ont någonstans..
Jag brukar få ont i höftmusklerna, eller vad dom heter? och får oftast ont när jag tränar.
Tillslut vart det lite "lek" med maskinen och det slutade med att vi satte på den högsta graden som fanns på apparaten, och armen lyftes högt upp hela tiden, haha, det var kul faktiskt.. Vi kunde inte sluta skratta. ;D
Träffade även nudelpudel idag, har inte träffat henne på ett tag.. konstigt nog..

Snart ska jag dusha och sen hoppa in i sängen. Får se om de blir av i morgon att åka till oskarsteatern för att se fabest på talang.. Vill självklart dit, och typ alla ska dit känns det som? Men ja har lite viktigare saker för mig just nu.. Måste plugga.. Får betyg på fredag. Ush.

Jag är såå trött.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0