Hate to be sick..

Har varit sjuk så att det räcker nu! För en månad sen önskade jag att jag faktiskt ville bli sjuk? eftersom jag aldirg i princip är sjuk.. fett dum! Nu är det tvärtom.. sjuk.. och kommer aldirg bli frisk.. ALDRIG.. haha skoja! Det har också kittlats i min hals sen vi körde programmet idag.. sämst!

Och nu till nu till något annat då? lite ointressant för er kanske.. Men dödade alldeles NYSS det värsta som finns? en spindel! vart fan kom den ifrån? den kom alldels fet och äcklig in till mitt rum.. Mitt hjärta slog riktigt fort ska jag säga er.. Tänk om jag sov och den skulle komma nära mig? Får panik av bara tanken.. USH.. inbillar mig att det kryper på mig, och jag hoppar till nu ibland och ser helt störd ut.. äsh.. den är död nu!

Älskar också mycket just nu kom jag på.. Allt utom skolan.. Den här månaden är ju faktiskt bra? GO MARS månad.. woho.. älskar solen som skiner varje dag, älskar mitt lag och tränarna likaså, älskar DM 2010 förhoppningsvis (får vi se efter 28 mars) älskar jojje, och vännerna (alltid.. inte bara just nu :p) älskar inte dop, men är Jätte glad att jag ska gå på lilla texas dop, kommer faktiskt bli ett härligt minne! vad mer älskar jag? älskar att det finns halstabletter, och medicin haha.. älskar också att saker och ting löser sig på ett bra sätt.. och ja? det räcker väll? finns säkert mycket mer jag älskar..

Älskar att jag kommer sova gott tillexempel.. 

natti natti..

(och jag lovar att jag ska börja uppdatera oftare den här roliga månaden haah)

Och så ett sjukt youtube-klipp.. NÅN har tråkigt alltså? hahah



Sittin on the toilet tss, sittin on the toilet tss hahaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0