Letter

Vilka dagar.. Har varit helt osocial de senaste 4-5 dagarna.. Har lunginflammation och tabletterna jag tar gör att jag mår illa. Det är väldigt skönt när jag väl ligger och vilar.. Nadia har också varit här några ggr och gjort mig sällskap, men för första gången har jag faktiskt mest velat vara för mig själv.. Riktigt skönt ju! Och det är inte alls likt mig. Jag brukar oftast bli rastlös och sällskapssjuk. Men kanske vill vara själv eftersom att jag sover hela tiden.. haha! Ush lat jag är.. haha..
Hursomhelst ser och pratar jag med jojje på datan.. Han är för tillfälligt hos sin kusin i grekland, som har en studentlägenhet 3-4 timmar från jojjes hus. Jojje säger att det är jätte varmt och att de har köpt en fläkt som de verkligen är i behov av, så de låter ju skönt ;)
Älskling fyller även år på torsdag och jag har skickat ett litet födelsedagsbrev till honom :D haha! Tyckte det var jätte kul, eftersom det inte är något jag gör ofta. ;) Han lär också tycka om den.. Det är jag säker på.. Hans present har han redan fått i förskott =)
Nu ska jag kanske nog ta cykeln och lämna av mitt brev, och efter det gå och vattna jojjes blommor.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0