summer

Jävlar, 24 juni skrev jag sist.. är ju typ en vecka sen!?
Tycker inte det är så jätte roligt att skriva när designen är så ful :p Får faktiskt ta och fixa den när jag är klar med mitt rum.. Målar, kollar möbler, har även fått hem mina efterlängtade tempurmadrasser ;) och allt ska vara klart tills älsklingen kommer hem, om ungefär två veckor..
Ska föresten kanske inte till grekland i år på grund av lite olika anledningar.. Men får se vad som händer.. Ibland är jag glad att jag inte ska åka, men samtidigt skulle det kännas konstigt att inte åka dit, när jag åker dit varje år?
Men stället kommer ju finnas kvar föralltid så.. aja.. får se, man vet aldrig vad som händer.. :p
För övrigt har jag passat på att sola nu när vi har sol här.. vilket är jätte skönt! Skulle få ångest om det började regna efter det här bra vädret. Känns ju NÄSTAN som grekland när det är som varmast.. haha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0