SOL SOL SOL

Jag älskar att det ska vara soligt hela veckan, och likaså på midsommar.. =)
Ska bara vara ute så mycket det går nu när det är sol! Det är 19-22 grader ute..
Idag ska jag äntligen hämta ut min telefon, som jag har väntat på ett riktigt bra tag nu. Äntligen säger jag bara.
Får se vad hittar på för mys efter. Säkert lite solning med nadia och mai, måste ju passa på nu när solen är framme ;)

Kom också på att det är väldigt många som fyller år på sommaren i min familj/släkt
juni: jojje
juli: jasmin, sabrin, niki, poppi, lelle
augusti: daniel, pappa
Och i september jag :p (ville bara påpeka det) men de räknas ju inte som sommar. Haha!

Ska känna efter på balkongen om det går att använda shorts kanske..
Kommentarer
Postat av: Mindy

jag fyller i juli oxå stamma, glöm inte de ;)



ps, dina småbröder borde bara räknas som en person!!

2010-06-23 @ 17:52:32
Postat av: stamma

hehe, jo, känns som alla är sommarbarn, men nu syftade jag mer på min släkt ju.. känns som att min släkt är hälften av alla som fyller år på sommaren haha.. =)

2010-06-23 @ 23:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0