RM

Igår hade vi i laget en lång, rolig och framförallt en minnesvärd dag tillsammans ;) Jag hade helt ärligt jätte kul! Vi fotade mycket både inne och ute i det fina vädret. Vi skojade och peppade varandra. Sminkade och hjälptes åt.
Ja, allt möjligt egentligen.. Men efter så många timmar tillsammans (7 timmar) ville man bara stå på mattan och få göra sin grej.. Vilket vi gjorde tillslut.
Väl på mattan gick det jätte bra.. trots några få missar, så räddade vi det väldigt bra. Vilka kämpar vi är! Det slutade med ett välförtjänt guld och självklart glädje. ;)
Efter tävlingen drog jag och lejla hem till liiv, firade i typ 10 min, sen dushade vi och träffade resten av laget och åt på fridays. 
När jag kom hem träffade jag min älskling som väntade på mig och sedan drog vi hem till honom ;) Där somnade vi fint och vaknade sent. Ganska väntat..
För övrigt åker jojje till grekland på torsdag och vi kommer väll inte träffas på över en månad. Kommer kännas lite tomt..





  












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0