brors student!

Idag tar min bror lelle studenten! Han springer ut klockan 1 i fredrika bremer. Det ska verkligen bli så kul att se alla studenter rusa ur skolan av lycka! Minns hur det kändes! ;)
Ikväll blir det väll party eller något, det vet man aldrig.. :)
Min lilla älskling åkte till grekland igår och det känns lite tomt faktiskt.. Som igår när när jag skulle hem ifrån träningen, då tog jag direkt upp mobilen för att ringa honom, men kom på att jag inte kunde det.. lite tråkigt..
Nej nu ska jag börja göra mig iordning så jag blir klar i tid.. orkar verkligen inte stressa.. kommer bara ångra mig sen :p
Känslan innan man springer ut.. går inte att beskriva :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0