dont worry, be happy

Haha det var ett jävla bra tag sen jag uppdaterade ;) Jojje kom hem i veckan, och jag tycker inte om att sitta på datan när det är sommar..
De sa ju att det skulle vara regnigt idag? Inte för att jag vill det egentligen, men det kan ju regna när jag ska på bio ikväll kanske.. :) haha och det är ju mysigare om det regnar! haha..
För övrigt så är mitt rum helt klart.. Och sängen är bekvämare än någonsin.. :p Nu ska jag duscha och göra mig iordning för att gå ut i det soliga ;) Men så varmt ser det inte ut att vara..
Det gör också lite ont i hjärtat nu, när jag inte kommit iväg till grekland..
Mina vänner därifrån skriver.. typ hela tiden, och jag vill helst inte att de skriver till mig, även om jag blir glad innerst inne för att vi skriver till varandra.. blir lika påmind och ledsen varje gång över att jag inte är där. Lite jobbigt.. Jag vet inte om jag orkar vänta ett helt år, över att få träffa dom igen.. This summer sucks!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0