nattrunda..

Kom hem från en ganska lång runda med jojje.. Det var väldigt kallt ute faktiskt, men samtidigt skönt att promenera..? aja.. vi snackade om allt möjligt iallfall.. och kom fram till mycket likaså.. Vi, precis som alla andra längtar till sommaren.. kul va? haha! Nej? men det var skönt att få prata av sig lite om vissa saker.

Glömde säga att jag var på bio igår natt.. vi såg instängd 2.. 
Vi stod där i kön till kassan och valde mellan olika filmer.. och kom på att vi tyckte instängd var bra, så då valde vi att se tvåan också.. 
Och vet inte vilken som var bäst egentligen? Jag älskar ju SKRÄCK? och att bli uppskrämd och allt.. =) Och det är därför jag älskade den första filmen så mycket haha! Men den andra hade mer handling? och var lite mer spännande.. Hursomhelst så hade jag en mysig kväll med min älskling iallafall.. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0