liten men tuff hund ;)

Dagen har varit ganska lugn för min del, har faktiskt inte gjort någonting idag.. skönt faktiskt!? men på kvällen kände jag för att gå ut och promenera med nudel lite.. 

Idag hände en rolig sak föresten.. haha.. nadia behövde först gå till centrum en snabbis innan vi skulle promenera och då tog jag med min hund samtidigt.. När vi skulle svänga i centrum för att gå till ica så kommer det en flicka precis runt hörnet.. kanske 16-17 år.. Hon var antingen hundrädd eller inte beredd på att det skulle komma en hund runt hörnet så hon typ hoppade till och skrämde min lilla hund, så min hund började skälla.
Lambo är liten, men vaktar mycket.. så hon skällde ju när hon såg att tjejen vart rädd? haha.. så i princip skrämde de båda varandra.
och tjejen vart ju faktiskt så rädd att hon vände sig om och sprang.. Jag och nadia började skratta lite och undrade sen vart hon hade tagit vägen? :s och sen efter några sekunder går vi förbi pressbyrån.. och där står tjejen i kassan? haha hon var ju lika snabb som blixten.. helt ärligt.. det tog 2 sek för oss att gå runt hörnet? och på de 2 sekundrarna hade hon redan hunnit springa 5-7 meter och dessutom gått in i pressbyrån och stått vid kassan för att handla nått?

Efter den ganska korta promenaden gick vi hem till mig eftersom nadia frös.. och då pratade jag, mina syrror, mamma och niki i vardagsrummet, samtidigt som vi kollade på tough love? vi kom in lite på haitigalan..
så säger min syrra "ja men wyslef jean kommer ju från haiti så han har också skänkt pengar" och jag vet utan kolla på nadia att hon dör av skratt inom sig även om hon inte vill visa det ;) så säger jag: WYCLEF jean menar du??
"Wyslef" fortsätter hon..
hahaha! Och nadia boxar mig lite på armen och säger "men stamma" (helt jävla glad nadia :D)
Hursomhelst.. det lät as kul iafl när hon sa wyslef.. för det lät ju inte ens som ett logiskt namn?

Aja.. var inte ens meningen att skriva allt det här nu :p   

Godnatt =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0