Grattis Valeriiaaaa!

Vad är det här för snöoväder allvarligt? När jag vaknade var ALLT vitt.. tittade ut och vart bländad av all snö.. När ska snön bort? Vi har haft snö nu på de tillfällena vi velat ha den :p och nu får det vara nog!
Våren känns hopplös just nu.. Hoppas sommaren kommer som den ska iafl.. haha

Idag ska jag plugga lite.. sen har vi ju träning senare ikväll.. och jag hoppas.. btw.. att vi heter Power cheer allstars.. för det är verkligen det enda namnet som passar vårt lag..
Vi har kommit långt med programet, men är ännu inte klara.. och det kommer väll ta ett litet tag tills det hela är klart.. men inte ska vi väll behöva vara rädda för det? Vi får helt enkelt ta vara på våra träningar.. Kolla bara hur bra det gick juluppvisningen, som inte ens var en tävling..

Nä, nu sätter jag igång med mitt ;)


<3

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack=)<3 Hur mår du då? puss

2010-01-28 @ 17:50:11
URL: http://liixen.blogg.se/
Postat av: Mindy

haha för de blev konstigt igår när jag publicerade ;)

2010-01-28 @ 18:08:21
URL: http://mimiboy.blogg.se/
Postat av: malin

jaaa juluppvisningen hade vi ju typ 7 träningar eller? lite mer kanske, och det gick sådär, man kan inte annat än att vänta sig ngt bra.!:)

2010-01-29 @ 10:47:53
Postat av: stamma

ja och lagnö får vi räkna som 3 träningar iafl ;) haha ne men de kommer gå super! Allt hänger på oss =)

2010-01-29 @ 11:26:13
Postat av: malin

jaa just det, det hade jag glömt! roligt,:)de kommer bli awsome!

2010-01-29 @ 19:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0