Grattis Tina!

Min dag idag har spenderats först på gymmet (step-intervall) som jag helt ärligt dog av.. Det var mycket jobbigare än vad jag trodde? Eller så var det lite jobbigare eftersom att jag var jätte trött.. :p vaknade trots allt 40 min innan träningspasset?

Tog en promenad till min älskling lite senare under dagen, vi åt god middag, och spelade lite buzz.. 

Föresten, haha.. jojje tror att anledningen till att jag sover så sent på kvällarna är att jag inte blir av med mycket energi under dagen? :p och därför bestämde vi oss för att promenera en lång prommis! jag, jojje, nadia och poppi.. Det var riktigt skönt, och får väll hoppas på att jag sover tidigare nu då ;) haha nej men lite rätt hade han väll? för jag känner mig faktiskt trött nu.. Men jag är inte den typen som sover mycket heller? så vet inte vad jag ska säga riktigt.. haha! Godnatt från mig! 

Ett jätte stort Grattis till min moster Tina som fyller år idag! =) (21 Jan)

Min mamma fyller btw år på söndag! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0