frozen

Kom nyligen hem ifrån mitt hjärta.. Har saknat honom lite faktiskt.. Har inte varit med honom sen i fredags typ.. Efter lagkvällen i lördags hämtade han mig med bilen men vi somnade så fort vi kom hem? och på morgonen dagen därpå gick jag hem eftersom att mamma fyllde år.. och sen efter det har vi bara pratat i telefonen.. så det var skönt att se honom idag.. Vi kollade lite på avatar, myste och åt godsaker..

När jag kom hem tog jag ett skönt bad eftersom att jag frös lite..

Snart ska jag sova så jag kan vakna tidigt, kolla på våra bästa år och sen plugga lite.. så ja slipper jag plugga mycket under dagen ;) för det orkar jag verkligen inte =)  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0