inspelning..

Vaknade precis hemma hos jojje, alldeles ensam..
Undra vart han har tagit vägen? Kanske håller på med vår bil som behöve fixas.
Ingen aning?
Idag känner jag för att springa ute. Har börjat få lite "tränings-mani" och gå ner lite i vikt och så. As jobbigt..
Jag är ju nöjd med mig själv om jag ska vara ärlig, vill inte bli pinnsmal, men brukar få sånna "ryck" ibland när det är vinter, och man är inomhus mycket.
Idag ska jag också sova riktigt riktigt tidigt! För i morgon ska vi med laget till saltsjöbo för inspelning! Hela dan ;) spännande va? sånt gillar vi =)
Folk kommer säkert ta bilder, så kan väll ta och visa någon i morgon när man kommer hem ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0