I love you.

Har precis dushat och ska alldeles strax göra mig iordning för att åka till haninge centrum, där ska jag kolla lite småsaker som jag behöver. Bland annat mascara, basplagg, hudkräm o.s.v.
Och senare när jag kommit hem ska jag och jojje träffa lilla lovisa, sabrin och björn. Får se vad som ska hittas på. Kanske en fika i stan eller en tripp någonstans. ;)

Igår skulle vi egentligen kolla på film hemma hos mig, men eftersom det inte vart av igår, blir det av idag. Första filmen vart klar halv 3 på natten igår. Så vi skippade filmmys och stannade hemma hos jojje istället. 
Vi bestämde oss för att ta en promenad och för att frysa ute litegrann ute för att sen kunna sova gott i en stor varm säng. Och när vi väll var ute så tänkte jag, kan ta ut mina händer från fickorna så jag kan frysa lite "är ändå hemma om tre min" tänkte jag. (As dum)

Efter typ två min, så kände jag PLÖTSLIGT att att det sved om händerna, så jag la in händerna i fickan igen eftersom jag fick ont. Jag blev förvånad att mina händer fick så ONT av bara 2 min i kylan, men det var inte så konstigt egentligen med tanke på att det var -16 grader?
När jag kom hem till jojje kunde jag inte ta av mig jackan för att jag inte kände av mina fingrar, och när jag väll rörde dom gjorde de SÅ ont! De var verkligen ömma. Jag ångrade mig grovt, och bad jojje ta av mig jackan. Han värmde mina händer med hans varma händer. 
Den sekunden tänkte jag på människor som fryser till döds. Jag säger bara en sak. Det måste vara det värsta sättet att dö på. (Efter hägning)
Ush vilket inlägg jag skrev nu, haha! Men bloggen är ju till för att dela med sig. ;)

Nu drar jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0