03-01-10

Lite uppdatering då, som det är dags för! ;)
Nyårsfirandet firades först hemma hos jojje med hans familj och vänner till familjen. Vi åt god mat och väntade till 12 slaget.
Drack först vin, och sedan champagne när klockan passerat 12. Det var hur mysigt som helst.
Vi gick ut sen för att skjuta raketer, och jag älskar det även om jag är ganska rädd för dom. (Har varit med om ett och annat när det gäller raketer.) Samtidigt tycker jag att raketer är en viktig del i nyårsfirandet.
Efter allt smällande hursomhelst, gick vi till en hemmafest nära där jag bor, inte alls så roligt faktiskt om man frågar mig.. Det var varken min typ av musik som spelades eller min typ av människor som var där, förutom de 4-5 personer jag kände då.
Natten avslutades med tårta hemma hos mig. ;)
Det var mitt nyår ganska så exakt..
Hade mycket annat planerat egentligen, men det blir inte alltid som man har tänkt sig. ;)
Förra nyårsfirandet firade jag i grekland och än idag ska jag säga er att jag mår illa av att bara se whisky. Vi firade rejält minns jag, från morgon till kväll.. och det kändes som om dagen aldrig tog slut. Så gissa om jag var glad på nyårsdagen ;)
Den här kvällen har också varit riktigt mysig. Vi har spelat guitar hero mot varandra och spelat poker. Alla var så trötta och flamsiga att det inte är sant.
När jag t.ex. såg ett av nadias kort ville jag skoja med henne lite och så sa jag högt så folk skulle höra "nadia har två dubbla" och någon sa rätt ut "två dubbla!?" (i poker har man bara 2 kort i handen) och så jag igen: "jag menade ett dubbla" haha
Och när man är trött skrattar man åt allt.
Det vart nästan jobbigt, så mycket som vi skrattade.
Nej nu ska jag hoppa in i sängen! har endå skrivit av mig lite tycker jag ;) får haffa någon kamera snart så det blir ännu roligare att blogga också ;)
Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0