Lagkvällen

Först och främst vill jag säga ett STORT GRATTIS till min mamma som fyller år idag..
När jag kom hem så fick hon sin present av mig.. En ny och fin jacka som jag vet att hon har kollat på ett tag nu.. Hon har inte köpt den av olika anledningar..

Min kväll igår var lång, rolig och mysig med laget..
Vi åt mat, kollade på gamla cheer videon, och sjöng singstar.. (inga kommentarer om singstar) Ni som var med vet mina skills, och det räcker ju ;) (höhö)

Vår fartfyllda kväll avslutades hursomhelst med en lång och härlig snackis.. som vi alla tycker om.. lite skönt också att bara snacka och varva ner efter en kväll med musik och dån.. Märkte också med timmarna som gick, hur folk försvann sakta men säkert.. Och själv bor jag nära så hade inte så bråttom..
Vi spelade buzz till sist.. jag Mel, och mindy, världeeeens sämsta otrådlösa buzz! fattade noll! Ringde efter det till jojje som precis skulle avsluta sin grabbkväll, och han hämtade mig efter en stund..

På väg hem körde han mig till industriområdet för att han ville att jag skulle köra lite.. Vi körde i ca 10 min, ända tills jag stannade bilen mitt på vägen, gick av och satte mig på andra sätet för att jojje skulle köra oss hem.. Jag var så trött!   
Det var min kväll det...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0