22 jan 2010

Blev lite orolig igår natt när lilla lovisa inte mådde bra..
Hon spydde många gånger, var blek och jätte hängig. (ingen feber) Så det var nära att vi skulle åka in med henne, jojje i så fall eftersom det är bara han som har bil i nuläget. Våran är på lagning.. Men tillslut vart det lite lugnare som tur var, och hon somnade tillslut.. Lillan! <3 
Jobbigt att inte veta hur hon mår, man får ju inte ut många ord från henne :/ hon är ju trots allt bara 9 månader.. Och om jag tyckte det var lite obehagligt, undra hur det kändes då för hennes föräldrar?
   
Idag är det freeeeedag mina vänner, och vi tänkte ut och roa oss lite.. men det blir inte av eftersom att de är flera som har planerat att gå ut i morgon.. Och för mig blir det roligt nästa helg ;) Så det blir 2 mysdagar den här helgen. Lika bra det tycker jag.. En kväll med älskade jojje och vänner.. Den andra (imorgon) med kära laget. =)

Föresten!
FAN vad jag älskar min våg!
Den visar bara positiva siffor nu för tiden.. keep up the good work ha ha! Känns lite konstigt att kolla på vågen, eftersom jag aldirg har varit intresserad.. Men nu är jag ute efter att tappa några onödiga kg.. 

Och på söndag fyller faktiskt min mamma år! Så inget pluggande den här helgen.. sköönt! sköööönt!      


En bild på ungen man inte kan motstå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0