trött söndag!

Jag och jojje vaknade typ samtidigt idag (brukar aldrig göra det)
och så säger han efter en liten stund.. (jag ligger med ryggen vänd mot honom)

Jojje: stamma, kan du titta på mig?
jag: jaha.. varför det? (nyvaken)
Jojje tittar på mig och säger: Skönt! Du har båda ögonen kvar..
Jag vaknar till av det han säger ;p och frågar: varför skulle jag INTE ha två ögon?!
Jojje: Jag drömde att du hade ett öga haha!
Stamma: ok? Tur att det bara var en dröm då..
haha..

Dagens träning gick iallfall bra, förutom att jag kände mig väldigt seg i både huvud och kropp. (Skyller på att det är söndag.) Programet är på G, och det känns riktigt skönt! ;) snart är det klart, och snart kan vi känna oss lugna ;p
Jag är så trött just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Kommer nog sova mååånga timmar i natt!
Godnatt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0