I need a job

Vaknade väldigt tidigt idag, hörde hunden skälla lite.. Jag klev upp från sängen och gick till köket som jag alltid gör när jag vaknar haha.. Ser framför mig en elektriker, och där står jag med nattlinne och helt nyvaken! Jag blev typ rädd? Jag hann inte tänka, jag visste liksom inte om det var han eller jag som var i fel hus? SÅ trött och förvirrad var jag! ;)

Har precis målat mina naglar, ska snart äta frukost..
Idag börjar de roliga träningarna. Ska bli kul..
Är så avundsjuk på liiv just nu som sitter på planet till thailand! Vem vill inte vara i paradiset nu? =) Jag vill åka dit nästa år i en månad eller så.. under vintern.
 

Vem säger nej till det här? Inte jag iafl..

Kommentarer
Postat av: lejla

Jaa stamma plz kom i helgen :D <3 hihi

2010-01-13 @ 20:44:46
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0