afrodance

Är glad att jag vaknade till att solen sken in i mitt rum, och att jag slapp sova bort dagen för en gångs skull..

Hade ett litet samtal på morgonen och snart tänkte jag faktiskt börja plugga lite.. woohoo ;) Ska börja ställa klockan på 10 varje morgon så jag kan plugga medans alla andra pluggar/jobbar.

Ikväll hade jag tänkt gymma lite, ska på afrodanspasset! Den är bäst tycker jag.. har inte varit på gymmet på ett braaa tag, så nu är det dags! =) Ska höra och se ifall det är någon som är villig att gå på det passet ikväll.. i annat fall går jag själv..

Nu ska jag äta frukost och sätta igång.  
Kan ni någon god frukost? något nyttigt OCH gott, fast inte bröd? Och inte cornflakes?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0