livet är märkligt..

Afropowerdance var jätte skönt, och jobbigt.. Vi fick en ny koreografi, vilket var jätte kul! Efter passet gick jag, marcela och sylwia och tränade lite mage innan vi gick hem..

Satt också tidigare idag och pratade lite med mamma om döden. Haha låter inte så kul, men vi kom faktiskt in på det ämnet eftersom att vi pratade om folk som nyligen har dött. Mamma berättade lite hur hon kände och tyckte, och jag berättade också vad jag trodde om saker och ting.

Efter en stund berättar min mamma vad Alf, (min mosters man) upplevde när han var 5 år.. Min moster hade tydligen berättat det här på sjukhuset när min mormor dött. 

Hursomhelst..
 
När Alf var liten cyklade han, ramlade, slogs sig i huvudet och vart medvetslös.. 
Folk som var på platsen hämtade Alfs mamma för att bära han från platsen för att sedan köra honom till sjukhuset. 
Efter att han hade vaknat berättade han vad han hade sett.. Han hade alltså varit med om en "efterdödenupplevelse" och sett att han själv hade "stått" uppe i himlen (som en ande) och sett hans mamma på olycksplatsen bära upp honom, precis som hon hade gjort också..
Han såg alltså hela händelsen under tiden han var medvetvetslös. Och han var bara 5 år när han berättade det här?
Jag tycker sånt här är jätte intressant faktiskt, för det är ingen som vet.
Vad tror ni?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0