helgen

Nämen? det var ett tag sen va? ;)

Tänkte att det var ett bra tillfälle för mig att uppdatera lite nu.. (typiskt att jag skriver på natten) men bättre det än inget kanske..

Först och främst vill jag säga att jag är lite ledsen.. 2009 var faktiskt mitt värsta år.. (pga dödsolyckor och lite annat som uppstått) Och så fick jag höra igår att nathalie som gick i min klass i på högstadiet (4 år gick vi i samma klass) har somnat in i cancer. I fredags.. (8:onde) Riktigt tråkigt är det. Hon vart endast 21 år gammal.. Så trist! Livet är verkligen orättvist! Vila i frid.. =(   

I lördags var jag på videoinspelning som sagt tidigare, i 18 timmar allt som allt. Tuff dag kan jag säga! 
Med andra ord var det, jobbigt, spännande, intressant, kul och framför allt nytt. Något som inte alla får uppleva. Krafterna var mer än slut. Jag var bokstavligt talat död i kroppen.
Baksmällan dagen efter ska vi inte ens prata om? Inte alls skön haha (skämt åsido) oroa er inte ;) vi hade ingen baksmälla. Kändes bara som det. 
Jag sov otroligt skönt. Minns ingenting. Minns inte vad jag gjorde efter att jag hade dushat? även i dushen sov jag när jag tänker efter haha. Kommer inte ens ihåg att jag la mig i sängen? Läskigt.

Idag (söndag) hade vi träning trots den lååånga dagen. Började med ett lagsnack och fortsatte sen med träning. Det var ganska chill med skön musik. =) Hade så ont i huvudet och ganska ont i halsen, så passade lite på folk och gjorde själv lite volter då och då.

Tog lite foton från söta lejla från inspelningsdagen..
http://livetenfest.blogg.se



Denis jag och lejson


Vackert rum (not)


kändisar


från oss alla, till er alla..

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0