Valentines day

Gjorde inget idag med älsklingsjojje.. eftersom lite saker kom i vägen, men att vakna vid hans sida, räckte för mig..  

Igår hade vi en 6 timmars lång träning i svartbäcken, och det gick riktigt bra..
Tiden gick väldigt fort, vi var duktiga, och vi gjorde framsteg ;) i guess.. så som det brukar vara..
Så skönt att bara ha en heldag och bara kunna träna på vad man behöver.. kunna finslipa lite saker helt enkelt.. Idag hade vi träning igen.. chillträning ;) och har lite träningsverk lite här och var, mest i axlar.. Så skönt att vi inte har träning förens på torsdag, första gången jag faktiskt känner så haha..

Lite flumbilder då från gårdagen.. som jag tog från lejlis! =)
http://livetenfest.blogg.se


Liiv och Lejla


Junior och senior blanding..



Lejlogull visar sin oskyldiga sida ;)

 

   

matpaus, jonna och jag haha!

Kommentarer
Postat av: Madde

Stäääm, hur mår du? Saknar dig

2010-02-15 @ 13:30:43
URL: http://liixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0