status

På morgonen idag såg vi att våran hund hade något rött på tassen.. Vi trodde ju hon hade gjort illa sig så vi kollade närmare, och såg inte så bra vad det kunde vara? Försökte kolla om hon hade något sår någonstans.. men nej.. ingenstans. 
Efter en stund hittade mamma sitt röda läppstift bredvid hennes säng.. Alldeles söndertuggat. Frågan är? Vem var boven? haha! Om inte lilla lambolina ;) Men vadå? Hon vill ju också vara fiiiin haha..

Jag har gått upp ett onödigt kg, hur töntigt som helst att tänka så egentligen.. men ja hatar att inte väga ett jämnt tal så jag ska nog till gymmet idag.. Och sedan ikväll blir det nog utgång med lejla och liiv, eller sarah och nadia, vilket som egentligen.. båda paren ska ju till grodan ;) Bara kul med flera ju..

Nu ska ja fucking plugga igen!
Tråkigt föresten att jag inte kan ta bilder, det är en liten prick på min kamera som stör mig.. men den ska bort och då kan ja ta bilder igen äntligen!

Ha en myyyyyyys fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0