Friday morning.. ;)

Här sitter jag och dricker en kall oboy.. och det finns fan inget bättre än det ;) Anledningen till att jag inte skrivit på några dagar är för att jag har pluggat..
Jag har liksom suttit och läst och läst och läst, dött, och läst ännu mer..  

Hade också träning idag under kvällen.. Det gick väll helt ok.. Kom på efter träningen idag hur mycket jag faktiskt gillar lördgastränigarna egentligen..

Torsdagsträningarna är mycket jobbigare än självaste lördagsträningarna? Hur kommer det sig tänker ni?
Jo.. vi tränar ju Lör, Sön,(varannan onsdag) och Tor.. och det hinner ju gå några dar innan torsdagsträningen..
Så vi är typ lite stela då på något sätt? flummigare, och tränar dessutom med våra miniorer.. Så det blir ganska livligt med två lag i samma hall.. ;) Haha!
Minns också att vi förut hade lite problem med närvaron på lördagar.. och jag tycker personligen att lördagsträningarna är de bästa träningarna, då vi tränar klockan tre på eftermiddan, en alldeles utmärkt tid egentligen?
(dvs. om man inte räknar med utgångar eller liknande på fredagar) För vi ger så mycket mer än vad vi tror..?
Oftast har man den inställningen att det är en helgdag och inte "orkar" träna (ni vet vad jag menar) och egentligen vill hitta på något annat istället?
Och det känns lite som att de här negativa tankarna som "åh nej orkar inte träna på en lördag" eller "gud vad seg jag är?" eller "var uppe alldeles för sent igår" gör att vi klarar av det vi ska göra på träningen.. Haha.. Just för att vi är lite trötta och omotiverade presterar vi mer för att det inte ska synas, och det gör väll att vi gör det vi ska? Sen efter träningen är man på humör oftast, och träningen gick "plötsligt" as bra..  

Så nu längtar jag lite smått till lördag då ;p

Nu ska jag sova, för att klockan är jätte mycket. Och vill helst inte sova bort hela dagen..

Har föresten svårt att tro att ni skulle ha missat eagles blogg?
Här får ni ifall att..

http://nationalchamps.blogg.se 

GODNATT PÅ ER!
Kommentarer
Postat av: Sara

Kunde inte hålla me dig mer! ;P stämmer precis, tror helt på din teori om att man presterar bättre för att de inte ska synas ;)

Haha och är det i den stilen vi kör på så visst! För vi får det att funka! och vi äger verligen!

<3

2010-02-08 @ 14:47:06
URL: http://sarilee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0