love those days!

Nu återstår bara härliga dagar framöver..
(förutom dagens plugg och tvätt till klockan 6)

Idag tänkte vi samlas här hemma hos mig och hitta på något mysigt.. Jag ska göra friterad banan med glass.. haha! har ju blivit duktig med sånt ;) Och imorgon ska jag och jojje till min kusin och hennes lilla familj och hälsa på. Länge sen vi var där.. Så det ska bli kul! =)

På söndag bär det också av till Prag med världens bästa kille.. så det ser man också fram emot mycket..

Föresten.. Har jag inte liiiite tur som åker bort nu? då jag faktiskt är sjuk och inte kan träna fullt ut? Har ju verkligen tid att samla mig och bli frisk till nästa lördag.. woho!! perfekt tajming? Det är inte alltid man kan det haha.. Har en tendens att få dåligt samvete om jag inte är med, speciellet nu när vi kör program..
Men men, man får väll vad man förtjänar? Har inte varit borta en enda träning på hela terminen? tungt eller? ;)

Friterad banan med glass.. (och sirap) <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0