totalt misslyckat

Jag och nadia var ju som sagt på  sats idag (dans aerobics)
och det var allvarligt talat.. s ä m s t !.. Hon som hade dans-aerobicsen var det skummaste jag sett på länge? VAD fan gjorde hon på sats?
Hon var helt efter stackaren.. hennes kläder, musik, koregrafi, hår.. Hur tänkte hon egentligen? Ingen i salen fattade vad hon höll på med? hennes danser var det sjukaste jag någonsin har varit med om, OCH kommer vara med om förmodligen.. det är en sak som är säker. Haha herre min gud.. Allt var ju bara så.. ologiskt?

Hursomhelst så ska jag alldeles strax gå och lägga mig.. börjar bli ganska trött? Skönt att man blir trött nu för tiden då! haha.. Var inte såå länge sen jag undrade ifall jag var mänsklig över huvudtaget? ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0