tuesday

Skulle gått på afropowerdance idag, men orkar inte åka hemifrån eftersom att jag pluggar idag.. Och det roligaste är att jag hittade 2 st "träna-hemma" skivor..
Den ena var för benen och den andra för mage och rygg, så jag kunde inte låta bli att testa! Det var en riktigt bra träning, med massa nya övningar som jag aldirg har gjort förut..

Nu har jag dushat klart, satt på mig myskläder och ska ta med mina böcker till jojje för att skriva klart mitt arbete, eftersom det är så lugnt där =) Det är det aldirg här hemma haha! 

Sen ska vi ladda ner någon film, det var ungefär 2 veckor sedan vi såg en film sist..

Kommentarer
Postat av: sTAMA TULA

har din mami inte lärt dig atdet är olagligt att ladda ner filmer. ajabaja :P

2010-03-10 @ 18:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0