SOL

Blir så glad när jag ser solen, hur den lyser upp allt här hemma.. Känns lite som sommar, om man inte kollar ut och ser snön förstås. 

Sitter och pluggar just nu, och bara önskar att jag vore klar.. Har loggat ur facebook, och msn nästan ;) haha, så får hoppas att det kommer gå mycket fortare nu, vilket jag vet att det kommer göra..
Så jag också hinner åka till haninge senare innan träningen för att lämna ett cv till en butik som jag vet söker personal, men kan ju tyvär inte nämna namnet på butiken än? eftersom att jag vill vara där först naturligtvis..

Alla hjärtans dag på söndag då.. "kärlekens dag"
En mysig dag helt enkelt.. då man umgås med sin älskade, om man nu har någon vill säga.. man påmins om kärleken man har för sin pojkvän/flickvän.. 

Märker alltid den här perioden hur alla singlar blir lite smått desperata och bara önskar de hade en kille/tjej..
Den här dagen borde ju faktiskt alla se fram emot tycker jag, eftersom att alla par umgås ju med varandra (oftast) och singlarna går väll ut eller? kanske inte en söndag? men de BORDE ju de tycker man..

Och hur vore det om alla hade den inställningen att det är kärlekens dag, och bara göra ett framsteg? om man tycker om någon till exempel.. ;)
Det är faktiskt inte bara "våran" dag, (vi som har ett förhållande) Utan singlars dag också.. Tycker jag! 
För övrigt tycker jag att det är lite smått överskattat med alla hjärtans dag.. Eller? 
Kommentarer
Postat av: Lejla

jag är inte deppig alls för o va singel :D shulullulu

2010-02-12 @ 00:47:07
URL: http://livetenfest.blogg.se/
Postat av: stamma

haha nej iofs, där har du en poäng.. men majoriteten känns det som.. (tjejer) haha! ;)

2010-02-12 @ 01:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0