7 augusti

Var på en jätte mysig tjejmiddag igår.. träffade på lite nya tjejer där! trevliga! :-) Spårade ur lite på kvällen, och blev tillslut mer killar än tjejer..
På natten fick jag skjuts hem, vilket var väldigt skönt! och sen gick jag hem till min älskling som väntade på mig..
På morgonen/dagen när jag vaknade mådde jag inte så jätte bra, men åt tacos till frukost/lunch vilket gjorde att jag piggnade till.. så idag blir det en lugn kväll med film och mys!
Nu går även wipe out på tvn, och det är as kul verkligen.. är ett roligt program för alla skadeglada människor som mig haha!
Hoppas vädret lugnar ner sig snart, så jag kan gå hem.
Har föresten hela tiden trott att min kamera har varit sönder, men det har den inte, det är bara skärmen som är lite suddig, men när man lägger upp bilder på datorn, så blir de bra? så snart blir det uppdateringar med massa bilder! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0