tröttmössa

Inatt sov ensam, för första gången på en månad haha :p och det kändes lite konstigt, kunde inte sova!
Så.. pigg på jobbet var jag inte. Jag sov i ca 3 timmar allt som allt.. ush.
Nu är jag hungrig men har lovat mig själv att inte äta något på nätterna. Det funkar riktigt bra haha.. Är inte alls ironisk, helt ärligt nu :p
Känns också jätte konstigt att ha slutat på cheerleading. Men tyvärr måste jag, iafl för iår. Vet inte om jag ville det riktigt, men ibland måste man välja, och det är sånna smällar man får ta.
I natt åker även min kusin och deras familj till kreta, och jag är verkligen inte avis.. hööm! haha! Hoppas det inte är för varmt för lovisa bara.. men tror det löser sig bra :D 
Nu ska jag sova, är så trött!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0