happy birthday dad

Pappa fyller år idag, eller igår, om man ska gå efter klockan.. hih!
Idag kom jag också en timme sent till jobbet på min andra dag? bra va?
Och när jag stod i kassan, förvirrad som jag var sa jag till en kvinna som skulle beställa..smaklig måltid, istället för välkommen :p alltså nån är flum.. haha!
Gick efter jobbet en runda med caroline och vi pratade om allt möjligt.. och carro är numera stamma och jag heter elin.. haha.. äsh, hoppas carro läser, så är det roliiiiigt haha..
Nu tänkte jag logga ut och sova snart, eller innan halv 2 iallafall.. eftersom jag jobbar 11-20 i morgon.
Godnatt
Kommentarer
Postat av: caroline

haha klart jag gör! men sluta, jojje e ju min pojkvän ;)

2010-08-21 @ 11:02:39
URL: http://carrru.blogg.se/
Postat av: stamma

det vet jag väll :$ hihih

2010-08-21 @ 16:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0