how to do..

Om en vecka är mitt lååånga lov slut. Haha!
Nu börjar det hända saker i mitt liv och jag är mer än glad just nu. Jag ska ta tag i lite gymnasiebetyg på folkhögskolan, som jag behöver för att plugga vidare, eftersom att plugga distans på comvux inte är ett så bra alternativ.. Men det är inte det som är det "roliga" egentligen. Det roliga är att jag har ett jobb! Och ska börja jobba nästa tisdag, får se hur det går! :D
Något som också surrar i huvudet just nu.. är cheerleadingen! Hur ska jag göra? Går det att plugga,jobba och cheera samtidigt?
Inte för att jag ska plugga många ämnen. Men endå.. hursomhelst.. har inte mer än en vecka nu att bestämma mig!
Kommentarer
Postat av: Madde

Vad roligt att du fått jobb=) vad är det för jobb?

pusss<3

2010-08-11 @ 11:26:33
URL: http://maadelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0