Uppdatering

Dags för lite uppdatering då.. Vet hur irriterande jag tycker det är när andra inte uppdaterar ibland.. Får väll göra om designen snart när jag får tid, så det blir lite roligare att skriva också haha =)

 

Vad har hänt på sistone för min del?
Jag har firat påsk, (grekisk) varit på middag, haft massa myskvällar, fått spa-massage av jojje haha, han spelade thai massörska, så roligt (och skönt faktiskt) har även åkt på en jävla förkylning som vägrar gå bort.. PLUS en "gubbhosta" haha som jag kallar det konstigt nog.. Jag som alltid bruka mobba alla som är sjuka under en lång tid.. Fan börjar tro nu på det där "ta i trä".. Jag tar aldrig i trä =) 

Hade även första träningen idag efter DM, och det var trevligt tycker jag, ;) även om inte jag kunde träna så mycket..  Någon som vet någon "mirakelmedicin" mot hosta eller förkylning? jag orkar seriöst inte längre..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0