glad påsk

Igår var det exakt 1 år sedan min morbror dog, alledeles för ung.. Du lever kvar i våra hjärtan..  

Igår efter träningen drog jag direkt till min bror i vh, där vi åt lite, kollade på this is it och spelade.. Vi kom hem vid 4 tiden och idag vaknade jag klockan 3.. ush vad jag hatar att sova bort dagarna, det är hemskt!

Den här helgen är det också påsk.. Och för greker är påsken stort ;p Så man samals äter middag och ja, firar påsken helt enkelt. Även jojjes fotbollsmatcher börjar nu i helgen också, tror att han har en i morgon på morgonen? som jag kanske kollar på =)

Jag vill föresten också bli frisk NU så jag kan gå ut och börja springa, och dessutom kunna träna fullt ut på träningarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0