Trött...

Nu är det väll ändå på tiden att jag börjar skriva av mig lite.. har inte haft så mycket tid att skriva, har gjort andra saker som har tagit min tid..
så vad händer i mitt liv just nu tänker väll vissa? haha ja! inte så mycket mer ÄN!?

Idag har jag t.ex varit på träning.. (för er som inte vet så har jag börjat på cheer igen!) Känner endast 3-4 tjejer sen tidigare, resten är heelt nya för mig om man säger så.. =)
På träningen idag fick jag lära mig en dans och det gick väll sämst för mig haha.. som inte kunde den! men på torsdag hoppas jag verkligen att den ska sitta perfekt!

nu ska jag äntligen sova, är helt slut i både i mitt huvud och i kroppen! 

godnatt..



 

  

Kommentarer
Postat av: Ida

åh vad kul vilken förening och lag?

2009-09-23 @ 15:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0