NATTINLÄGG

Kom nyligen hem från ikea med jojje efter att ha kollat på lite allt möjligt till mitt rum.. hittade massa bra saker som jag behöver bl.a. en dubbelsäng som jag ska köpa, eftersom min nuvarande är 1.20 i bredd, och det passar inte så bra..  

Idag var min tanke att jag skulle lägga upp lite bilder från grekland i bloggen men det får jag göra i morgon i stället, är alldeles för trött för att göra det nu. Ni får nöja er med facebook så länge ;) höll på med att ladda upp bilder ett ganska bra tag idag, och eftersom man bara kan ladda upp 5 bilder i taget och comhem ska fungera som det gör så tog det sin lilla tid.

Nu ska jag bort från datan lite och be nadia komma över..  Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0