Friday night..

Slumrade till nu under kvällen eftersom att jag knappt sov någonting inatt.. plus att jag var i stan idag i ungefär 2-3 timmar och det gjorde mig klart mycket tröttare.. det jag iafl vaknade nyss av var av min skällande hund! och inte nog med det!? små barn sisådär runt 3-4 år gamla står utanför våra fönster som såg min hund och BÅDE min hund och barnen skäller på varandra (barnen ville härma hunden) så det var både lite roligt och irriterande på samma gång för min del..

Jojje kom nu precis till mig och vet inte vad som ska hittas på ikväll, man hör fest hit och fest dit men blir nog ingen utgång ikväll för min del.. hörde också att det ska vara "hemlig streetrace" idag.. och den grymmaste någonsin, så den lär väll jojje inte missa, elleeeeeer? ;) kanske därför han också går runt glad hela tiden och omedvetet snackar om bilar hela tiden.. haha  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0