?

Att det ens finns folk som läser när jag knappt skriver nått.. haha.. roligt. En månad efter att jag hade uppdaterat i bloggen fick jag tag i en dator där jag bor i grekland och såg att det var ganska många som läst min blogg, trots att jag inte skrev något under en månads tid. Undra vilka som läser, har verkligen ingen aning..

Har inte tid att skriva i bloggen just nu pga. att sen jag kom hem från grekland har jag vissa saker som måste göras. Ringa hit och dit och göra vissa saker och just nu håller jag på att renovera mitt rum som jag nämde i något tidigare inlägg och vill helst att det ska gå lite fort och inte dra ut en massa onödig tid på det. Åker fram och tillbaka lite överallt i olika butiker trots att jag känner mig lite hängig, och inte riktigt frisk än.
På lördag när jag fyller år kommer allt förhoppningsvis vara klart, och sen är jag eran. (skämtar)
Måste också ta och fixa min design i bloggen, är riktigt trött på den.

Men nu är klockan riktigt mycket och jag är trött, ska upp tidigt imorgon för fortsätta med mitt rum haha, godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0