miss

Igår kväll hittade jag min systers bok som ja kollade i för skojs skull.. "MVG I ALLT" skriven av Raman Mehrzad.. 
Jag öppnade den och kollade i innehållet och hittade massa intressanta saker.. jag vill ju plugga vidare någongång så det är inte försent att läsa den, men tycker alla borde öppna den och kolla..Det står saker som jag aldrig har tänkt på förut.. Det är inte bara att sitta ner att plugga och tro sig vara smart som många kanske tror.. LÄS DEN ni som pluggar på gymnasiet eller universitet, eller vart ni nu än pluggar..
Boken ser ut såhär..

                                                           


När jag gick i gymnasiet var jag väldigt lat och hade svårt att sätta mig ner och plugga, men när jag väll satte mig ner så flöt det på. Jag kommer ihåg att jag var riktigt skoltrött sista tiden och allt jag ville var att ta studenten och försvinna.  Studentdagen saknar jag endå om jag ska vara ärlig.. klassen var störd men vi höll endå ihop på nått konstigt sätt.. Ibland var man emot varandra ibland inte, men så fort någon annan klass sa något om en person eller om klassen så blev vi plötsligt ett tillsammans! 
Sista året kom alla i klassen faktiskt nära varandra som det oftast blir förmodar jag? Det trodde jag aldrig om min klass att den någonsin skulle göra.. Jag fick reda på till exempel att vissa aldrig hade pratat med varandra under första och andra året, vilket kom som en chock för mig..
alltså 2 år? och inte har sagt ett ord till varandra när man går i samma klass är bara knäppt. Det går inte ihop i mitt huvud. Hej har man väll sagt någongång? inte ens det hade dem.. haha hursomhelst så saknar ja faktiskt i PRINCIP alla mer eller mindre!.. finns undantag som sagt. Men men..

Jag glömmer er aldirg ska ni veta <3


lite bilder från åtmistone en lycklig dag.. 05/06-09

 



  



Nu kom jojje också.. vi ska iväg till haninge C för att kolla något jojje ville, sen blir det gruppdiskution med nudel ikväll i 1,5 timme (diskutera om rakhyvlar) så får vi 500 kr presentkort på åhlens. och det absolut roligaste är att jag och nadia får inte ens känna varandra.. visst.. ett problem bara..
Hur fan ska det gå till? 
Jag kommer inte kunna se henne i ögonen utan att skratta!! 
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0