Efter mysig kvällsprommis med Nudie & Maison..

Varje söndag får jag samma känsla som jag har nu.. klockan är väldigt mycket och det är nästan ingen inloggad nånstans.. blir lite smått stressad av tanken att andra går i skolan, jobbar eller hur som helst gör någonting. Ska ju iofs börja jobba och plugga snart men stressen finns i huvudet trots det iafl..
Visst är klockan mycket och även de som inte gör något på dagarna kanske sover den här tiden? men jag menar typ vid 1 halv 2 försvinner de flesta som är sysselsatta med något och då känns det lite irriterande att jag själv inte vaknar upp och har något att göra. Men borde ju kanske också erkänna att jag känner tvärtom på morgonen då jag sover ut och vaknar utvilad och VET att alla andra är nånstans vart de nu än är och jag jag bara.. jaa.. INTE jobbar och latar mig. Det måste man endå ta vara på tills verkliga livet börjar snart.. eller?
  

Måste också passa på att berätta något kul som hände nu ikväll.. Var ute på en kvällspromenad med mai och nadia lite efter min träning, hade ingen aning om att de skulle komma och plinga på så vi gick runt lite överallt och pratade i ungefär en timme.
Sen började det regna och alla bestämde för att gå hem istället var och en hem till sig. Plus att mais parkering hade gått ut så det var också en anledning till att vi inte stannade kvar.
När jag sen kom in i mitt hus tyckte jag att jag hörde ett larm.. men trodde att jag inbillade mig, lite sådär som man ibland tror ens mobil vibrerar fast den inte gör det. (mobilberoende kan man också kalla det) sen rätt som det är ringer mai mig efter ungefär 2-3 min.. Hon berättar för mig att hennes alarm var igång och att hon inte kunde stänga av det haha. 
Därefter bad hon mig att ringa jojje och jag försökte få tag i honom, men han sov tyvär.. 
Provade med mamma istället som också var ute på promenad.. då sa hon bara att man stänger av med en dosa som man har till larmet. Sen började hon skratta med min moster och då vart jag lite irriterad eftersom att jag ville ju lägga på för att kunna ringa upp mai igen.. men då slutade mamma skratta och berättade för mig att hon precis såg mai åka förbi henne på vägen med larmet på, och de var därför de skrattade. Mai lyckades aldrig stänga av larmet och åkte hem istället! haha! måste ha sett kul ut.. stackars lilla mai! hoppas hon lyckades stänga av det sen?

   
Nu väntar min säng! dröm sött..

Kommentarer
Postat av: nadiia

haha. majsan då.

2009-09-28 @ 17:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0