Siiii

 

 




Då var det söndag och 4 dagar kvar tills jag åker till grekland igen ;) kom hem för knappt en månad sen så det känns lite konstigt att åka ner igen.. men jag säger ju inte nej för det? ska stanna där endast i 5 dagar denna gång, känns också riktigt skumt om jag ska vara ärlig.. och nu ska jag inte till det stället där jag brukar åka till på somrarna utan nu blir det thessaloniki (största staden i grekland, där min släkt bor)

Ikväll är det också träning! härligt att ha något att gå till, något att se fram emot helt enkelt en vanlig tråksöndag som denna t.ex.

Kommentarer
Postat av: melina

YEEEEEEEEEES fan vad skönt utan er ;P.

2009-09-27 @ 23:22:48
URL: http://enjoystamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0